Dagsorden og referat fra Ejerforeningen bestyrelsesmøde nr. 2 2017.
Forening: Benløseparkens Ejerforening
Publiceret af: Bjarne Petersen
Dato: 07-03-2018 14:43:05
Kategori: Generelt
     

Benløseparkens Ejerforening                    Den 08. februar2018

Tilstede:                    Steen J. Andersen      SA       BP.181, 2.tv.

                                 Per G. Hansen           PH       GH-Ejendom.

                                 Bjarne Petersen          BP       BP.   61,st.tv.

                                 Nebile Sanli                NS       BP. 117, 1.tv.

                                 Nina Larsen                NL       BP.  75, 2.tv.

 

Gæst:                       Niemann Bejerholm   NB       Administrator.

 

 

Referat afbestyrelsesmøde nr. 2 / 2017-2018

 

1.   Godkendelse og underskrift af referat fra sidste møde.

Referataf bestyrelsesmøde nr. 1 blev godkendt og underskrevet.

2.   Haveprojekt.
Administrator har indhentet pris fra anlægsgartner Heine Vistisen A/S kr. 231,000,- på udskiftning af hækken vednord-vejen til en toradet bøgehæk, eventuel overskydende jord og muld frablade i containergård vil blive lagt på græsplænen ved legepladsmellem blok to og tre til etablering af en legebakke. Pengene til det er afsat på det budget, som blev vedtaget pågeneralforsamlingen.
Bestyrelsen tilsluttede sig det, arbejdet vil snarest blive påbegyndt, når frosten er væk fra jorden.
Administrator oplyste ønske fra viceværter om indkøb af ny brugt el-bil istedet for den gamle, pris kr. 18.000,- i bytte, den nye har lukket førerhus ogtip lad, bestyrelsen tilsluttede sig det, indkøb vil blive fortaget snarest.


3.    Udvendig vedligeholdelse / vedligeholdelsesplan.
Administrator oplyste, at der ikke er nogle ændringer i forbindelsemed udskiftninger af altanvinduespartierne, det er stadig Ingvarsen RingstedA/S og de samme medarbejdere, der vil foretage arbejdet. Arbejdet vil bliveudført i blok 9 med opstart den 12. marts uge 11, forventet afsluttet ultimoapril.
I forbindelse med indbrud / hærværk i flere blokkes kældre, blev det drøftet,om vi skulle få opsat kamera i kældergangene, bestyrelsen drøftede det, det ernok voldsomt dyrt, men vil formentlig hjælpe også på alt det, der sættes rundtom i kældergangene. Administrator indhenter priser, så bestyrelsen kan fåoverblik over økonomien på det.

4.    Perioderegnskabet pr. 31.12.2017.
Det udsendte perioderegnskabviste ikke de store afvigelser fra budgettet, dog blev mindre afvigelser drøftet.

5.   Næste møder.
25.04.18 kl. 16.00. Forårstur medadministrator, viceværter, beboerforeningen og ejerforeningen.
Næste bestyrelsesmøde indkaldes efter behov.
28.08.18 kl. 17.00. Bestyrelsesmøde med revisor.
27.09.18 kl. 19.00. Generalforsamling i Ringsted Kongrescenter.

 

6.  Eventuelt.
Der blev ikke drøftet noget som skulle føre til protokol.


Vedhæftede filer

 

 
Cookies

Kontakt:

Admin.:
Ejerlejligheder og Udlejningslejligheder
GH Ejendom A/S
Fredensvej 34
4100 Ringsted
Tlf. 70 21 94 00
Mail:
kontakt@ghejendom.dk nib@stratos.dk

Kontakt:

Benløseparkens Ejerforening
Mail: info@benloeseparken.dk Formand: Allan Raniszewski

Tlf. 24 95 49 07
Mail: allanraniszewski@gmail.com

Kontakt:

Benløseparkens Beboerforening
For Lejer
Formand Helene Jensen
Benløseparken 115, 1.tv.
4100 Ringsted
Tlf. 57 61 68 02
Mail: hj@benloeseparken.dk

Kontakt:

Vicevært/Varmemester:
Træffetid: Mandag-fredag kl. 12.30–13.00
tlf. 40 75 47 74
eller benyt Mail: service@benloeseparken.dk
Bliver kun læst inden for normal arbejdstid.